Pressiteade: Juustukuningad alustas rahastuskampaaniat
Juustukuningad OÜ soovib kaasata täiendavat kapitali, et tugevdada oma positsiooni turgudel, kus täna toimetatakse ning kasvada Baltikumis ja Põhjamaades.
„Me tahame tulla oma headele klienditele veel lähemale – avada Juustukuningate juusturiiulid suurtes toidukauplustes, pakkuda mugavat veebipoe lahendust ja senisest veel põnevamat tootevalikut oma juustupoodides.“, ütles Juustukuningate idee autor, Erwin Wassenaar. „Meie unistuseks on müüa vähemalt 1 kilo juustu elaniku kohta aastas riikides, kus me tegutseme.“, lisas Wassenaar.
Juustukuningate rahastuskampaania toimub Funderbeam platvormil. Kampaania kestab 4 nädalat, selle eesmärk on koguda 300,000 kuni 1,000,000 eurot ning investori minimaalne investeeringusumma on 100 eurot.
Täpsema informatsiooniga saab tutvuda siin: https://www.funderbeam.com/syndicate/juustukuningad
Video eestikeelsete subtiitritega: https://www.youtube.com/watch?v=IylPNCKvJbM&t=5s
Juustukuningad (Cheese Kings) on Eesti suurim juustupoodide kett, mis on 7 tegevusaasta jooksul muutnud juustukutuuri Eestis. Juustubrändi edu alustaladeks on lai tootevalik (üle 70 juustusordi), personaalne teenindus ja kinkepakkide lahendused nii era- kui äriklientidele. Tänaseks on Juustukuningatel Eestis 14 juustupoodi, 1 juustukohvik, värskelt avatud veebipood ja enam kui 60,000 püsiklienti. Juustukuningate ärimudel, mis keskendub oma juustupoodide kõrval frantsiisikontseptsioonile, on võimaldanud brändi laienemist 5 turule.
Kontakt
Erwin Wassenaar
E-mail: erwin@juustukuningad.ee
www.juustukuningad.ee
Suures resolutsioonis fotode sooviga palume pöörduda: turundus@juustukuningad.ee