Pressiteade: Juustukuningad alustas rahastuskampaaniat

17. oktoober 2019

Juustukuningad OÜ soovib kaasata täiendavat kapitali, et tugevdada oma positsiooni turgudel, kus täna toimetatakse ning kasvada Baltikumis ja Põhjamaades.

„Me tahame tulla oma headele klienditele veel lähemale – avada Juustukuningate juusturiiulid suurtes toidukauplustes, pakkuda mugavat veebipoe lahendust ja senisest veel põnevamat tootevalikut oma juustupoodides.“, ütles Juustukuningate idee autor, Erwin Wassenaar. „Meie unistuseks on müüa vähemalt 1 kilo juustu elaniku kohta aastas riikides, kus me tegutseme.“, lisas Wassenaar.

Juustukuningate rahastuskampaania toimub Funderbeam platvormil. Kampaania kestab 4 nädalat, selle eesmärk on koguda 300,000 kuni 1,000,000 eurot ning investori minimaalne investeeringusumma on 100 eurot.


Täpsema informatsiooniga saab tutvuda siin: https://www.funderbeam.com/syndicate/juustukuningad
Video eestikeelsete subtiitritega: https://www.youtube.com/watch?v=IylPNCKvJbM&t=5s

Juustukuningad (Cheese Kings) on Eesti suurim juustupoodide kett, mis on 7 tegevusaasta jooksul muutnud juustukutuuri Eestis. Juustubrändi edu alustaladeks on lai tootevalik (üle 70 juustusordi), personaalne teenindus ja kinkepakkide lahendused nii era- kui äriklientidele. Tänaseks on Juustukuningatel Eestis 14 juustupoodi, 1 juustukohvik, värskelt avatud veebipood ja enam kui 60,000 püsiklienti. Juustukuningate ärimudel, mis keskendub oma juustupoodide kõrval frantsiisikontseptsioonile, on võimaldanud brändi laienemist 5 turule.

Kontakt
Erwin Wassenaar
E-mail: erwin@juustukuningad.ee
www.juustukuningad.ee

Suures resolutsioonis fotode sooviga palume pöörduda: turundus@juustukuningad.ee